sobota 1. prosince 2012

Adventní věnec

    Protože zítra je 1. adventní neděle, už bylo na čase udělat adventní věnec. Všude v obchodech jsou věnce k dostání, ale já jsem si chtěla udělat svůj vlastní.
    Ve čtvrtek jsem jela do školy dřív a prochodila jsem celou Kamenici, abych si nakoupila ty nejlepší blbůstky na věnec. Jelikož Vánoce ladím letos do fialova i věnec bude fialový. :-) Koupila jsem různé kouličky, hvězdičky a už jsem se těšila, až se dám do díla.

    V pátek jsem šla kupovat korpus na věnec. Vybrala jsem slaměný, jelikož na něm větvičky pomaleji usychají. Je přírodní a pozdě vodu z větviček. (Aspoň jsem to slyšela, tak tomu budu věřit.) Cenově jinak vyjde úplně stejně a možná trochu levněji než polystyrenový věnec. 
     Dneska (v sobotu) jsem se vydala na větvičky. Mám u nás vytipované jedno super místo, kam chodím na větvičky a letos tam bylo pár popadaných větví, tak se větve vybírali jedna radost. :-) Když jsem dorazila domů, začala jsem vyrábět. Nejdřív jsem pořádně nevěděla jak moc obalovat věnec větvičkami a jestli to dělám dobře, ale myslím že nakonec to vypadá docela dobře. Po obalení korpusu větvemi jsem začala zdobit. Měla jsem inspiraci z hodně věnců, co jsem viděla v obchodech a na internetu. Nakonec jsem ale tvořila, jak mě to napadlo. :-)
    Když jsem udělala věnec se svíčkami, ještě jsem doma našla proutěný věnec na dveře. I ten jsem ozdobila svým originálním způsobem. :-)
    A nakonec všeho povídání se můžete kouknout na mé veledílo. :-D 






 Adventní věnec


Věnec na dveře

Žádné komentáře: